İnformasiya cəmiyyətinin formalaşdırılmasının elmi-nəzəri problemləri;
E-təhsilin formalaşması problemləri.
Əsas elmi nəticələri
E-təhsil mühitinin idarə edilməsi və onun metodoloji əsaslarının işlənilməsi üzrə E-təhsil mühitinə konseptual baxışlar araşdırılmış;
E-təhsil mühitində intellektual analiz metodları tətbiq edilmiş;
E-təhsil mühitinin arxitekturu yaradılmışdır. Təhsil sistemində İKT ixtisasları üzrə standartların beynəlxalq standartlara uyğunlaşdırılması modelinin işlənməsi üzrə:
Dünyanın aparıcı universitetlərinin İKT ixtisaslarının müxtəlif istiqamətləri və səviyyələri (bakalavr və magistr) üzrə tədris proqramlarının müqayisəli təhlili aparılmış;
Azərbaycanın ali təhsil müəssisələrinin İKT ixtisaslarının müxtəlif istiqamətləri və səviyyələri (bakalavr və magistr) üzrə tədris proqramlarının təhlili aparılmış;
Müxtəlif universitetlərin tədris proqramlarının müqayisəli təhlilinin aparılmasında assosiativ qaydaların axtarış metodları tətbiq edilmiş;
Elektron təhsilin fərdiləşməsi üzrə klasterləşdirilmə alqoritmi tədbiq edilmiş;
Elektron təhsilin optimallaşdırılması məqsədilə sosial şəbəkələrdən lazım olan informasiyanın əldə edilməsi üçün təhlil aparılmış və alqoritm tədbiq edilmiş;
Elektron təhsildə biliklərin mənimsənməsi üzrə təhlil aparılıb və tədris proqramının keyfiyyətinin artırılması üçün alqoritm tədbiq olunmuşdur.