"İnternet mühitində reklam problemləri və onların həlli yolları" adlı ekspress-informasiya işıq üzü görüb May 19, 2014 | 12:00 / Yeni nəşrlər

Ekspress-informasiyanın növbəti sayı İnternet mühitində reklam problemləri və onların həlli yollarına həsr olunub. Yeni nəşrin müəllifi AMEA İnformasiya Texnologiyaları İnstitutunun sektor müdiri Kəmalə Haşımova, elmi redaktoru isə institutun şöbə müdiri, iqtisad üzrə fəlsəfə doktoru, dosent Əlövsət Əliyevdir

Kitabçada İnternet mühitində reklamın xüsusiyyətləri araşdırılmış, internetdə reklam yerləşdirilməsi üsulları təhlil olunmuş və həmin sahədə beynəlxlaq təcrübə nəzərdən keçirilmişdir. Həmçinin reklam istehlakçıları ilə istehsalçıları arasında münasibətlər tədqiq edilmiş, ölkə iqtisadiyyatının yüksək templə inkişafında reklamla bağlı təkliflər irəli sürülmüşdür. 

İŞ FƏALİYYƏTİNİZƏ BİZİMLƏ BAŞLAYIN!
Ətraflı
BİZİM YARADICI VƏ ÖZÜNƏMƏXSUS İDEYALARIMIZA ETİBAR EDİN!
Ətraflı
ƏLVERİŞLİ QİYMƏTLƏRƏ KEYFiYYƏTLİ VƏ RƏNGARƏNG NƏŞRİYYAT İŞLƏRİ!
Ətraflı
İT BİLİKLƏRİNİZİ İNKİŞAF ETDİRƏRƏK KARYERANIZI DƏYİŞİN!
Ətraflı
ZƏNGİN E-KİTABXANA XİDMƏTLƏRİ!
Ətraflı